Wednesday, May 27, 2009

显了、累了、厌了

累了,
精神累了,心也累了,躯壳也累了
总而言之, 身心无一不向我投诉、抗议
朋友个个都转去melbourne 读书
老实说,我舍不得~~
这样只会让我更有借口说。。。我不读了

他,对我说~
看开点,也许刚开始会不习惯,
但过了一段日子就好点儿了。

支持,真的能帮助到我吗?
一句支持的话,容易说
但被托付于这句话的人,真的那么容易支撑下去吗?
我要的不只是支持,
我希望他是个能陪我一起上学,上课,放学,赶报告,拼考试
我很贪~
我真的很贪心

贪心的小黄狗,为了另外的大骨而放弃自己那根骨头
得不偿失~~

但我不想象它一样笨!
但我绝对不会象小狗狗作出行动
我只能自己对自己发泄
因为我知道对他,会导致反效果
如对他说了,他会认为我看轻他
累累累!
我真的不爱五月!!!

憔悴~
我真的很憔悴吧?!
终于 终于
剩下一份报告,剩下一个presentation
剩下漫漫的十天final exam
真的很漫长~

心不回来,如何都没用!
心不在这科,心不在这大学
怎样都没用~
因为,我知道。。自己已经放弃了自己
逃课再逃课、管他有分数、都不关我事了
不想让家人知道~~
如知道了最多接受他们的安排

哭哭啼啼有何用??
女人就该当自强!!
说这些有屁用~ ~我就是爱哭包!

7 comments:

  1. so you cried?
    then focusing on graduating lo, no one ever say studying is an easy thing.

    there are somethings that we have to do on our own, something that not even friends/family can help you with.

    think about it, old friends left, the new ones will come:|
    know that there's something that you can't control, then try accepting it.

    you can still be mad, you can still be sad.
    but trying to accept some things might just help.

    ReplyDelete
  2. u know, tat really hard for me to accept the new frens..u know y? the ppl over ther too reality ...i dun like them so much! i never meet those reality ppl be4 me attended this UNI. so tired! never face never know..bt i dun like those changes...i think i fall in love wif the tears...

    ReplyDelete
  3. "everyone in this world is meant to be a passerby in our life,minus how important those passerbyS are."---its something i was once told,in a way, its correct to a wee level.
    (so its more like society than university, think of it as a way of growing up,we can fight that.)

    "if you cant like...then don't hate."---
    if like is more than 0, hate is less than 0.
    then make 0 your smallest number, no more negatives that way.

    oh, do take my tears,i cant seem to use them well anyway>_<

    ReplyDelete
  4. i mean we CANT* fight the time which are ever moving and changing.

    ReplyDelete
  5. 我。。。
    希望你真的是可以選擇自己想要的
    也許,接受家人的安排是件好事
    至少,不像現在的我那麽辛苦
    但是,我一點都沒有後悔哦
    因爲,我在走我想走的路
    所以,我不希望你帶著遺憾成長
    你比任何一个人都聰明
    你也不是真的像人家說的天真單純什麽的
    只是在看你要不要去做罷了
    跟著自己的心走
    才不會讓自己有藉口後悔當初呐
    我,是永遠一直撐你的。。。加油

    ReplyDelete
  6. uAlso come Melbourne and study larh.. x:
    iM here barhs~ :D

    ReplyDelete